Tuesday 24 March 2015

MENINGGAL PAGI JUMAAT

Assalammualaikum sahabat blog.

Untuk makluman Makcik J telah meninggal dunia di wad kajisaraf jam 3:30 pagi. Doktor melapurkan penyakit beliau tak dapat di kesan cuma disyaki ada virus dlm salur darah.

6 jam sebelum kematian. Anak yang bungsu tiba tiba dirasuk di restoran ketika sedang makan. Saya telah dihubungi utk membantu. Alhamdulillah semuanya selesai. Begitu juga anak anak yg lain merasakan sesuatu yg tak kena.pada diri mereka. Saya memyuruh mereka berdoa dan mendekatkan diri pada Allah dgn amalan Bathamim.

Sebelum kematian atas persetujuan semua ahli keluarga dengan izin Allah saya telah mengeluarkan gangguan dalam badan pesakit. Alhamdulillah. Selesai urusan tiba tiba saya dpt panggilan dari anak bungsu yg mengatakan ada lembaga hitam besar nak memasuki dirinya. Saya terus menyuruhnya membaca amalan Bathamim.

Setelah jenazah makcik J di kebumikan. Anak kedua En A telah diserang dgn gangguan dan tumbang, isterinya telah membawanya kerumah saya. Alhamdulillah gangguan keturunan tersebut berjaya diatasi.

Untuk masa terdekat ini gangguan keturunan terus mencari ahli keluarga pesakit.


No comments:

Post a Comment