Wednesday 18 March 2015

MAKHLUK HALUS DALAM RUMAH MEMBALAS DENDAM

Susulan pagar rumah di rumah puan I tanpa di sangka sangka penghuni makhluk halus di rumah tersebut telah membalas dendam pada keluarga Makcik J.

Malangnya saya tak dapat memberi buku amalam bathamin pada pn I. Mereka yg telah diberi sempat membaca amalan tersebut. Akibatnya pn I telah di serang oleh gangguan tsb dan tak sedarkan diri di restoran pekeliling.

Saya telah dipanggil utk membantu. Setelah saya tiba didapati sintom serangan sama dengan ibunya makcik J. Badannya terlalu lemah. Alhamdulillah rawatan dipermudahkan Allah. Beliau sedar sambil membesarkan mata. Saya tanya kenapa mata terkebil kebil. Katanya dia hanya nampak cahaya putih. Setelah itu baru beliau benarx sedar.

Abangnya A sempat bertanya... awak dari pusat rawatan ........... ke?   Saya jelaskan saya dari Pusat Rawatan Islam  Benteng Mukmin. Beliau berminat dan mohon pencerahan. Beliau amat terkejut bila saya menyebut sehingga 2013 jemaah Bathamim seramai.400K. Saya jelaskan sebab apa berlaku... kerana Bathamin sebagai alat utk gerakan dakwah, matlamat dan tujuan sebenar untuk akhirat. Amalan adalah hanya kerana Allah utk menjadikan diri kita sebagai org islam yang beriman. Bathamim nak lahirkan setiap keluarga seorang perawat. Syaitan adalah musuh sebenar.

INSYAALLAH maklum balas yg diterima mungkin adik beradik beliau akan ambil amalan ini. Amin ya Allah.

No comments:

Post a Comment